Dit jaar is er van zaterdag 23/11/2024 tot zondag 05/01/2025 terug een eindejaarsactie in Zwalm. De eindejaarsactie wordt georganiseerd door de Feitelijke Vereniging Zwalmse Ondernemers. Maar dit kon niet zonder de steun van het lokaal bestuur Zwalm, de deelnemende handelszaken en de sponsors. Volg de Facebookpagina van de Zwalmse Ondernemers en mis de actie niet.
Verzamel stempels van 12 verschillende deelnemende handelszaken
De deelnemende handelaars kan je op de achterzijde van de stempelkaart terugvinden.
Je ontvangt één stempel per aankoop (van minimum 10 euro) per bezoek. Je maakt enkel kans op een prijs als je een volle stempelkaart met stempels van 12 verschillende deelnemende handelaars hebt verzameld en waarop je volledige naam, adres en een e-mailadres en/of telefoonnummer vermeld staat. Actieperiode zaterdag 23 november 2024 tot zondag 5 januari 2025.
Wie kan deelnemen?
Iedereen die ouder is dan 18 jaar en gevestigd op Belgisch grondgebied mag deelnemen, mits de regels voor deelname in acht te nemen. Meervoudige deelname van eenzelfde deelnemer is toegestaan. Er kan slechts één prijs gewonnen worden per gezinsadres.
Waar kan je terecht met je volle stempelkaart?
De volle stempelkaarten dienen tijdens de kantooruren aan het onthaal van het gemeentehuis te
worden afgegeven of in de brievenbus van het gemeentehuis gedeponeerd te worden voor vrijdag 10
januari 2025 om 11u30. Laattijdige inzendingen worden niet meer in aanmerking genomen.
De trekking heeft plaats op maandag 13 januari 2025 in het gemeentehuis. De prijswinnaars worden
op de Facebookpagina van de Zwalmse Ondernemers vermeld en worden persoonlijk verwittigd.
De datum van de overhandiging wordt in onderling overleg met de winnaars/winnaressen
vastgelegd. De aankoopcheques op naam zijn te besteden t/m 30 oktober 2025. Door deel te nemen verklaren de deelnemers zich automatisch akkoord met het reglement. Bij misbruik heeft de organisator het recht en de mogelijkheid een deelnemer te weigeren bij de trekking.